164 Brukte biler på lager

Vi søker kolleger til kundesenteret

Volvo Car Stor-Oslo vokser, ambisjonene våre er store og den viktigste suksessfaktoren ligger i å få de riktige kollegaene med på laget vårt.

Vi er på jakt etter engasjerte kollegaer til vårt kundesenter

Vi er på jakt etter serviceinnstilte Kundeveiledere til våre kundesentere hos Volvo Car Fornebu, Økern og Lillestrøm. Vi søker etter tilkallingsvikarer og deltidsansatte, som også kan jobbe noen lørdager.

Brenner du for å skape gode kundeopplevelser? Har du gode kommunikasjonsferdigheter, er fremoverlent og engasjert? I så fall har vi en spennende mulighet for deg i Volvo Car Stor-Oslo.

For å lykkes i rollen er det viktig at du er spesielt opptatt av kundeservice, har gode fremstillingsevner, muntlig og skriftlig. Du må videre være løsningsorientert og profesjonell i møtet med kunder. I tillegg liker du å ha det hektisk rundt deg, samtidig som du er strukturert og effektiv.

Avdelingen består i dag av fem medarbeidere, fordelt på våre tre anlegg.

Som kundeveileder vil du jobbe tett på kollegaene i teamet på ulike lokasjoner i tillegg til de øvrige avdelingene – alle sammen med et brennende ønske om å skape gode kundeopplevelser.

Vi søker etter tilkallingsvikarer og denne jobben er flott å ha ved siden av eksempelvis studier.

Arbeidsoppgaver

  • Betjene kundehenvendelser via telefon, e-post, chat og andre digitale kanaler, og videreformidle disse henvendelsene inn i organisasjonen
  • Bidra til en effektiv og rask responstid på alle henvendelser
  • Sørge for at besøkende kunder ivaretas profesjonelt ved ankomst
  • Hjelpe kunden med de beste løsningene for deres behov og bidra til en positiv kundeopplevelse
  • Sørge for at våre kundearealer er ryddige og presentable
  • Andre administrative oppgaver som håndtering av inngående post, scanning, fakturaflyt m.m
  • Samarbeid med teamet og bidra til positiv utvikling
  • Jobbe effektivt med de oppgaver som ligger hos kundesenteret i form av leverandørliste, diverse bestillinger, bilutleie m.v

Du har følgende personlige egenskaper

  • Serviceinnstilt
  • Strukturert og ryddig
  • Du er engasjert, fremoverlent og endringsvillig
  • Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig på engelsk og norsk, og liker å jobbe i grensesnittet mot kunder og gjester
  • Du setter kunden i fokus og jobber strukturert, både alene og sammen med andre
  • Du har et sterkt ønske om å glede og hjelpe andre

Din erfaring og kvalifikasjoner

  • Fullført videregående utdanning
  • Førerkort klasse B

Vi kan tilby

  • Et godt og åpent kollegialt arbeidsmiljø med motiverte og engasjerte kollegaer, hvor det er mulighet for personlig utvikling
  • Jobb i en spennende bransje i rask endring
  • En spennende jobb med sterke og innovative produkter i vekst

Søknader behandles fortløpende. 

Arbeidssted: Fornebu | Lillestrøm | Økern

Om selskapet:

Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandler og er representert med lokasjoner på Økern, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, smart repair, samt også skade og lakk. Selskapet har også servicemarkedsansvar for Polestar og handover av nye Polestar skjer på selskapet anlegg på Økern. Selskapet selger over 4000 biler årlig og omsetter for ca 2,5 Mrd. Selskapet har 200 ansatte og vokser. Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars` europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo opplevelse. Vi skal modernisere og oppgradere måten kunden kjøper, abonnerer og foretar service på bilene sine. Selskapet er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.

Kompetente mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!

Vår visjon "Det beste vertskap i alle opplevelser" er noe vi hver dag skal etterleve. Vi tror at ved å levere høy kvalitet i vertskapet for våre kunder, beriker vi ikke bare kundeopplevelsen, men vi danner også grunnlaget for langvarige relasjoner og lojalitet. Gjennom dedikasjon til eksepsjonell service og genuine relasjoner, ønsker vi å sette standarden for vertskapet i vår bransje. For å støtte opp under vår visjon har vi definert fem verdier som guider oss i våre daglige beslutninger og handlinger:

Respekt - Løsningsorientert - Omtanke - Imøtekommende - Engasjert

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson:

Bianca Olafsen
HR-sjef
Mail: bianca.olafsen@vcso.no
Mobil: 482 21 347

Patrick Santos Sørås
Teamleder/fagansvarlig
Mail: patrick.santos.soras@vcso.no