176 Brukte biler på lager

Få svar på de mest stilte spørsmålene her.

Er det noe du lurer på? Her finner du våre ofte stilte spørsmål med svar. Om du ikke finner svar på ditt spørsmål er du selvsagt velkommen til å kontakte oss via e-post, telefon eller chat. 

Kjøpe nybil

Har dere tilbud på nye Volvo nå?

Hvilke kampanjer vi har til en hver tid endrer seg gjennom året. Men du kan finne alle våre aktuelle kampanjetilbud på vår kampanjeside.

Jeg ønsker kontakt med en nybilselger.

På våre forhandlersider finner du kontaktinformasjon til våre selgere. Du kan også kontakte kundeservice så hjelper vi deg videre. 

Hvor lang er leveringstiden på nybil?

Leveringstiden på nybil vil variere etter modell og hva dine ønsker og spesifikasjoner på bilen er. Noen ganger har vi biler til rask levering, mens andre ganger må du vente. Hvor lenge avhenger fra modell til modell. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. 

Kjøpe bruktbil

Jeg ønsker kontakt med en bruktbilselger.

På våre forhandlersider finner du kontaktinformasjon til våre selgere. Du kan også kontakte kundeservice så hjelper de deg videre. 

Har dere mange leveringsklare bruktbiler på lager?

Ja, vi har til en hver tid et godt utvalg lagerførte bruktbiler. Du finner de her.

Hva er Volvo Selekt?

Volvo Selekt er vårt program for våre beste brukte biler. Alle biler som selges med Volvo Selekt er nøye gjennomgått teknisk og har fulgt vårt service program. Noen av fordelene med Selekt er:

  • Omfattende kvalitetessjekk og oppdateringer
  • Opptil 7 år / 150.000 km. nybilgaranti
  • 12. mnd veihjelp
  • 1.500 km. / 30 dagers bytterett
Har dere noen gode bruktbilkampanjer?

Alle gjeldene kampanjer finner du på vår kampanjeside.

Finansiering & leasing

Hva er lånefinansiering?

Vi tilbyr lånefinansiering gjennom Nordea. Lånefinansiering betyr at du låner penger av banken for å kunne kjøpe bilen du har lyst på. Du kan ta opp et billån på opptil 100 % av kjøpesummen, men hvis du ønsker en lengre nedbetalingstid vil det ofte være et krav om en gitt andel egenkapital. Når lånet er nedbetalt er bilen din!

Tar dere min gamle bil i innbytte?

Ja, vi tar bilen din i innbytte. I praksis betyr det at vi kjøper din gamle bil av deg. Summen du får er penger som du må bruke i finansieringen av ny bil.

Hvordan fungerer privatleasing?

Det innebærer at du leier bilen av oss istedenfor å eie den selv. Du betaler en månedskostnad for å ha bilen, og leverer tilbake bilen etter endt leieperiode. Les mer om vårt leasingtilbud her.

Jeg har ikke innskuddssummen dere krever. Kan jeg ikke da lease bil?

Du kan betale mindre eller mer i innskudd når du leaser bil. Jo mer du betaler i innskudd, jo lavere blir månedsleien din. Du kan også lease med 0,- i innskudd. 

Våre selgere hjelper deg med å finne den beste løsningen for deg. 

Kan ikke leasing bli veldig dyrt når bilen skal leveres tilbake?

Påkost er kostnader utover leiesummen som følge av unormal slitasje eller skader på bilen. Denne belastes kunde.

Ved tilbakelevering vil din Volvo-forhandler foreta en takst av bilen for å bestemme dens tilstand. Derfor er det viktig at du tar godt vare på, og er forsiktig med bilen din. 

Les mer her.

Kan jeg få lengre kjørelengde enn den dere har i kampanjen?

Du kan justere kjørelengden som du ønsker. Endret kjørelengde vil naturlig nok påvirke prisen. Snakk med våre selgere for å finne den beste løsningen for deg.

Service og verksted

Jeg vil bestille service.

Du bestiller enkelt service på vår nettside.

1. Oppgi ditt registreringsnummer og omtrentlig KM stand. Basert på bilens historikk vil vi foreslå den servicen bilen trenger. Du kan også spesifisere om det gjelder service, EU-kontroll eller andre verkstedstjenester.

2. Velg tid og sted som passer for deg.

3. Legg inn din kontaktinformasjon.

4. Du mottar bekreftelse.

Dersom du ønsker å snakke med oss, kan du kontakte oss på Chat, telefon eller send oss en e-post så tar vi kontakt med deg. 

Jeg vil avbestille service.

Dersom du vil avbestille en service du har bestilt, kan du følge avbookingslinken i bookingbekreftelsen vi har sendt deg. Du kan kun kansellere og ikke ombooke dersom du følger nevnte link. 

Alternativt, ta kontakt med oss. 

Kan jeg levere bilen etter stengetid?

Skal du levere bil til service utenfor åpningstid kan du gjøre det på følgende måte:

Økern: Porten åpen fra kl. 06:00 på hverdager og fra kl. 09:30 på lørdager. Porten stenger 30 minutter etter butikkens stengetid.

Hvis du leverer bilen før eller etter stengetid, kan nøkkel leveres i nøkkelinnkastet. Husk å gjøre dette før porten stenger. Se åpningstider for Økern her.

Fornebu: Følg skiltene til "Volvo Car Fornebu Kundeparkering" til vår døgnåpne parkeringskjeller under Aker Tech House, og parker på de reserverte plassene for Volvo (plass 1-80).

Nøkkelen legges i nøkkelinnkastet utenfor verkstedet etter den er markert med tag som man finner ved siden av.

Din servicetekniker ta seg av registeringen av bilen i parkeringsystemet. Dersom du allikevel motttar faktura for parkering, ta kontakt med kundesenteret til Volvo Car Fornebu, så krediterer vi den med Riverty. 

Lillestrøm: Parker på en ledig parkeringsplass og legg nøkkelen i nøkkelinnkastet lokalisert bortenfor vaskeanlegget. 

NB: Husk alltid å ta med deg private eiendeler av verdi, samt å låse bilen før du leverer nøkkelen i nøkkelinnkastet.

Prøvekjøring

Hvordan bestiller jeg prøvekjøring?

Så gøy at du vurderer å prøvekjøre en av våre Volvo. Prøvekjøring booker du enkelt her.

Hvordan fungerer prøvekjøring?

Å prøvekjøre er den beste og letteste måten å finne ut om bilen passer dine behov og ditt kjøremønster på. Prøvekjøring er uforpliktende og selvfølgelig helt gratis.

Bestill her. Bookingen fungerer slik:

  1. Velg forhandler
  2. Velg modell
  3. Velg ledig tidspunkt
  4. Bekreft

Skulle tidspunktet likevel ikke passe kan du enkelt endre/kansellere via e-post som bekrefter bestillingen.